sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Tuplasti vitosia Lempäälän kisoista 29.4.

Kisaputki jatkui tosiaan tänään Tamskin kisoilla Best In Areenalla Lempäälässä! Eka startti oli 11.00 aikoihin ja toinen 12.00 suunnilleen. Molemmat radat oli agilityratoja ja osallistujia n. 13 kummallakin radalla.

Ensimmäisen radan suhteen mä olin toiveikas, koska sieltä puuttui keinu, joka oli lauantaina menny huonosti. No, toka este oli hyppy jossa oli kaksi rimaa päällekkäin, mikä ilmeisesti hämmensi Taikaa. Taika sitten pomppasi komeasti päin ja pudotti molemmat yleisön päästäessä "ooh" ääniä. Siitä tuli vitonen. Loppurata sujui hienosti, vaikka hankaliakin kulmia oli, mutta vahinko oli jo tapahtunut. Lopputuloksena siis 5 virhepistettä, aikaakin jäi n. -7 sekuntia. Se olisi ollut hieno nolla. Sijoitus oli neljäs.

Toinen rata oli mun mielestä ratana tosi kiva, vaikka siellä olikin sitten keinu. Keinu tuotti kuitenkin vähän hankaluuksia Taikan kyräillessä tuomaria taas sen päällä. Radan virhe tuli kuitenkin kepeiltä, joista viimeisen T meni väärältä puolelta. Voi sitä ärsytyksen määrää siinä kohtaa. Rata meni kuitekin mallikkaasti loppuun asti ja sijoituttiin toiseksi! Sinänsä mä oon ylpeä, Taikalla on riittäny energiaa koko viikonlopuks. Viikonlopun viimesellä radallakin se jaksoi tosi hyvin ja on käyttäytyny kivasti. Ja eikös se niin mene, että "ei hopea ole häpeä!"

Huomenna mennään treeneihin katsomaan, mikä se tilanne oikein sen keinun kanssa on. Ja ilmoittaudutaan uusiin kisoihin! Onnea vielä kaikille tutuille jotka pärjäsi hyvin tänään, erityisesti rotutovereille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti