perjantai 22. tammikuuta 2016

Tuplattu Tampere

Palkintoposeeraus!
Viime viikonloppu oli kisaviikonloppu. Tekisi mieli sanoa, että pitkästä aikaa, mutta varsinaisesti aika ei ollut sen pidempi kun tauot meidän kisojen välillä aktiivisen kisakauden ulkopuolella muutenkaan. Perjantaina kävin ottamassa Taikan kanssa kouluttelun yhteydessä muutaman toiston puomia, mutta muuten se ei ollut nähnytkään agilityesteitä viiteen viikkoon. Omakin valmistautumiseni lauantaiaamun kisapäivään oli jokseenkin kyseenalainen pe-la yönä, mutta niillä mennään mitä on jaettu.

Lauantaina kisapäivä alkoi siis kymmeneltä kotihallilla. Molemmat radat joille olin ilmoittaunut olivat agilityratoja. Huonosta valmistautumisesta huolimatta (tai johtuen) ei jännittänyt ollenkaan, olin ihan coolina kisapaikalla. Käveltiin ulkona, lämppäiltiin sisällä tyhjällä kentällä, juttelin kavereiden kanssa. Ensimmäinen rata tuli pian, rata oli oikein hieno ja olin tyytyväinen meidän menoon. Hyvä kontakti puomille. Nollalla maaliin ja vielä sijalle 3/26. :)

Toiselle radalle lähtiessä tunnelma oli hilpeä ja vähäsen väsynyt. Lämppäiltiin taas Taikan kanssa sisällä pakkasen takia, lämppäilin itseäni ja join kahvia. Eniten radassa epäilytti puomilta melkein 180 asteen käännös putkeen (ottaako 2o2o) ja pari teknistä juttua. Kaikki sujuivat ja juokseminen tuntui hyvältä, Taika tuntui hyvältä. Nollalla maaliin ja pallille 5. Jo toinen tupla peräkkäisissä kisoissa, mikä on mulle merkittävää. Lähinnä siksi, että ennen mulla ei ole pitänyt hermo tehdä kahta nollaa peräkkäin. Ehkä kisahermoissa on tapahtunut jotain edistystä, tai sitten olen ollut tarpeeksi väsynyt parissa viime kisoissa etten ole tajunnut jännittää. Hyvä fiilis jäi kisoista joka tapauksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti