torstai 23. kesäkuuta 2011

22.6. Happy birthday dear Honeeeeeyyyy!

ONNEA HONEY 2v !

22.6. keskiviikkona oli tosiaan Honeyn syntymäpäivä. Onnea Honey sekä muu A-pentue, 2v! Tapahtuman kunniaksi (tai ehkä vähän muista syistä) leivoin muffinsseja Honeyn omistajille ja koirat pääsi sekoilemaan oikein kunnolla.

Jokatapauksessa keskiviikkoaamuna oli taas Taikan kanssa agilitytreenit, kuten on jo totuttu. Treenit meni paremmin kun aikoihin, varsinkin ensimmäinen rata. Tähän hätään en nyt muista sitä enää kokonaan, mutta kovin tavallinen se oli. Kouluttaja uhkaili punnerruksilla mikäl
i ei meni hyvin - oli pakko pärjätä. :D Ei vaan. Taikalla oli ilmeisesti hyvä päivä, tai sitten mä olin vaan kärsivällisempi. Kuitenkin, mä olin tosi ylpee siitä taas vaihteeks. Illalla käytiin Taikan ja Minnin kanssa vielä mun kaverilla ja sen koiralla. Siinä oli pystykorvia kerrakseen :D

Seuraavassa vähän kuvia päivästä, kuvien kääntämistä mietin myöhemmin jos keksin tavan tehdä sen.. kaikki kuvat olen ottanut itse ja kopiointi on ehdottomasti kielletty! Huomatkaa kännykkäkuvalaatu..

Taika kiertää keppejä
Minni oli rentona koko illan, kuvassa kaverini lattialla.
Bussista matkalla treenipaikalta.Taika ja kaveri Nana (ja kuvan kääntäminen on vähän hakusessa..)

Tästä käännytään Tamskin treenipaikalle

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti