keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Mahdottomasta mahdolliseksi 12.6.2013

Tänään oli päivä jollaista mä en kuvitellut koskaan näkeväni.
Me startattiin kotiseuran eli TamSKin iltakisoissa kaksi agirataa. Näiden kahden radan jälkeen mulla oli käsissäni tuplanolla, voittonolla ja meidän toinen A-SERT, vain kuukausi ensimmäisen jälkeen. Ja osallistumisoikeus ensi kuussa järjestettäviin maajoukkuekarsintoihin.


A-rata, 0, sij. 4
B-rata, 0, sij. 1 A-SERT
Tunnelma on sanoinkuvaamaton, ei tätä voi vielä mitenkään käsittää. Ensimmäisellä radalla sija 4, -1,75 sekuntia ja hiukan alkusählinkiä. Toisella radalla meno tuntui hyvältä, vaikkakin vähän hektiseltä, koira kulki ja meillä oli hauskaa. Myöhemmin mulle selvis että lopputulos oli 1. sija, -5,36 sekuntia ja käsissä agilityserti. Mä lähdin tavallisesti toisen radan jälkeen kävelemään, huippu onnellisena meidän ensimmäisestä tuplanollasta kolmosluokassa, ja kun mä tulin takaisin mulle tultiin hihkumaan onnitteluja. Onnitteluja voittosertistä.

Mulla on käsissäni maailman upein pieni Taika. Maailman paras. Ja valtavan upeat tukijoukot, iso kiitos teille, mikään ei olisi mahdollista ilman teitä! Mä en olisi silloin kolme vuotta sitten ykkösissä räpeltäessäni ja opetellessani mikä on takaaleikkaus ikinä uskonut, että tää tie veisi meidät tänne. Ja mä rakastan joka hetkeä!

5 kommenttia:

  1. Onnea ihan hirmuisesti vielä tätäkin kautta!! MAHTAVAA !! :) Kovaa menee tuo pieni spitz :)
    Nyt teillä on ensi vuodeksikin jo sitten tupla :)

    Mitä ainetta muuten tuo matto oli?

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Tupla on tosiaan nyt napattu, huh, ja samalla yllätyksenä paikka karsintoihin, joihin en edes kuvitellut meidän pääsevän! Matto oli kumipohja ilman rouhetta, kuivana hyvä mutta märkänä pirun liukas, onneksi tällä kertaa ei kastunut. Tolla me treenataankin enimmäkseen. :)

    VastaaPoista
  3. Huomaatko kun Minnin panikointi muka-ukkosesta pilasi sun kisat ihan totaalisesti? :D
    Onnea!

    VastaaPoista