lauantai 10. lokakuuta 2015

Pala treeniviikosta

Tuubissa!

Treeniviikko vierähti taas! Tänään päivä kuluu kivasti MM-livestreamin merkeissä ja huomenaamulla aikaisin lähden ajelemaan Taikan kanssa Lahteen kisoihin. Tiistaina oli Lumon viikkotreenit tavalliseen tapaan, josta pätkä puomivideon lopulla. Mietiskeltiin lähtöasioita ja poispäinkäännöstä, joka oli Lumolle uusi asia. Parin palkatun toiston jälkeen jo tajusi mistä hommassa oli kyse. Hyvät treenit, Lumo teki aika pitkän pätkän mutta ei silti keittänyt tai tehnyt muita kummia touhuja. Purikin mua vaan kerran reiteen. Suoranainen succee siis!
 
Perjantaina ennen kouluttamista olin molempien kanssa hallilla, tehtiin lähinnä puomia, Lumo juoksupuomiaan ekaa kertaa uudessa paikassa ja Taikan kanssa testailtiin mitä kuuluu tuuripuomille. Puuhailtiin vähän muutakin. Lumo otti lähes tulkoon 100 prossaa osumia, yhden taisi hypätä, joten ei paljon uusi paikka haitannut. Taikan tuuripuomi on yhtä tuurin varassa kuin ennenkin. Yleensä osuu ja joskus ei, eikä mulla oikein ole osaa eikä arpaa siihen. :D Omalla sijoittumisellani voin todennäköistää osumista, mutta herran haltuun se silti menee. Olen silti tyytyväinen ratkaisuuni vaihtaa pois pysäytyksistä Taikalta, koska puomista on lähtenyt varsin merkittävät 2 sekuntia pois. Katsotaan olisiko SM-nollien saamisen jälkeen energiaa ryhtyä opettamaan sille juoksareita vai jatketaanko tuuripuomilla hamaan tappiin asti. Taikalla oli ylipäätään ihan hullun hauskaa, se paiskoi mua vinkulelullaan ja oli villinä karvalakkina. Joku taitaa olla aika tyytyväinen päästessään huomenna kisareissuun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti