keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Messari 2011






(kuvat (c) R.K, kuvat missä esiinnyn itse (c) A-M. T. do not copy!)
Viime sunnuntaina mä olin tosiaan kuuluisassa Helsingin Messukeskuksen Voittaja 2011-näyttelyssä mukanani Taika ja Honey, sekä mun serkku A. Yleisesti ottaen päivä oli ihan mahtava, vaikka tulokset jäikin keskitasoon. Taika sai EH:n valkosissa kleineissa avossa ja Honeylle sain aikaseks ERIn muunväristen kleinejen avoissa. Kumpikin käyttäyty kuitenkin ihan mahtavasti ja mä olin niistä niin ylpeä! Honeyn arvostelussa tuomari kehui sen "foxlike head" eli kettumaista päätä ja kaunista väriä :) Haukkuja tuli kummallekin nenän pigmentistä ja Taikalle tunnetusta pitkäselkäisyydestä. Jos jotakuta kiinnostaa arvostelut, niin voin sitten naputtaa ne tänne.

Tällä viikolla tuli sitten vihdoin lunta, ja koirat on päässy nauttiin siitä täysin siemauksin! Niiden iloo on ollu liikuttavaa kattella, lumen syömistä ja kaniloikkia hangessa. Me ollaan käyty Vinttikoiraradan viereisellä aukiolla juoksemassa, se on jotain erityisen kivaa. Minnin silmä on parantunu ja Taika on oma pompahteleva ittensä. Viikon päästä lauantaina on agilitykisat ja huomenna viimeiset treenit ennen niitä.. Sopii pitää peukkuja pystyssä meidän puolesta!

Hauskaa talven alkua kaikille!
(kuvat missä esiinnyn itse (c) R.R, muut (c) R.K. Do not copy.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti