perjantai 30. joulukuuta 2011

Kahdeksan koiran tiistai ja tärisevä uusi vuosi







Alimmassa kuvassa kaikki 8 paikalla ollutta koiraa ---> vas-oik: Zacke(yllä), Bella (alla),
Vanilla(yllä),Carla(alla), Cilla, Juula(alla), Taika ja Minni (yllä)

(kirjoitusvirheet nimissä ja väärintunnistukset mahdollisia :) )

Viimeinen vuoden 2011 viikko sujui kovin tavallisesti. Mä oon lomalla koulusta, koirat tykkää ja mä saan nukkua univelkoja pois. Maanantaina oli tuttuun tapaan Taikan kanssa agilitytreenit, oltiin ainoa koirakko paikalla ja puolitoista tuntia treenattiin. Keinu sujuu jo paremmin. Viikon päästä on kisat, mua jännittää jo nyt, meidät voi tosiaan bongata taas 2. mineistä, Tamskin kisat on tiedossa jälleen. Sitä ennen meillä on tiedossa vielä reissu D:n luokse Jyväskylään ja siellä varmaankin treenailemaan! Tiistaina lähdetään, minä ja Taika, junalla aamupäivästä.

Sitten tämän päivän otsikkoon, ja ainoaan mielenkiintoiseen (tai edes hiukan kiinnostavaan) aiheeseen, mitä viime aikoina on tapahtunut. Tiistaina meidän perheystävä tuli käymään, mukanaan 6 koiraa toki. Kyseessä on siis kasvattaja ja äitini lapsuudenystävä. Koiria oli siis tiistaina 8, meno oli suhteellisen vauhdikasta ja mukana oli yksi muistaakseni 16-viikkoinen pentukin. Taikaa ja Minniä vähän hämmensi mustien koirien suuri määrä, mutta kyllä niistä varsinkin Taikalle iloakin oli! Mukana oli tosiaan neljä affenpinseriä ja kaksi kääpiösnautseria, sekä mun omat kleinit.

Uusi vuosi sujui täällä tärinän, ulvonnan ja itkun merkeissä. Taika pelkäsi ihan hysteerisesti, Minnikin ihan tarpeeksi. Perjantaina käytiin vielä kaupungilla Taikan kanssa, mutta sitten viikonloppuna pysyteltiinkin lähinnä sisätiloissa. Kuitenkin hyvää uutta vuotta kaikille, olkoon se parempi kuin edellinen vuosi!

Jo tutuksi tulleen lyhyen postauksen alussa on vähän kuvasatoa viikko sitten tiistailta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti