maanantai 20. kesäkuuta 2011

20.6. Treenaukset Niihamassa

Tänä aamuna oli taas aikainen (mun mittapuulla..) herätys ja matkattiin bussilla Niihamaan. Tänään tehtiin jotain hyvin tavallista rataa, joka oli mun mielestä ehkä turhankin yksinkertanen. Ei tietenkään sais koetella onneensa, mutta sanonpahan vaan. Ainakin radalla sai juosta lujaa, enkä mä tietenkään pysyny perässä. Erityisen ylpeä oon Taikan suoriutumisista keinulla, koska alkaa vihdoin tuntua että se voi vielä joskus sujua hyvin. Tänään ei tarvinnu tosiaan auttaa paljoo, mikä on jo suurta edistystä. Aamutreenejen jälkeen mentiin Taikan kanssa keskustaan ja treffattiin siellä E, jonka kanssa sitten käytiin tulevassa koulussa ilmoittautumassa. Taikaa ihasteltiin toki paljon jokapaikassa, mutta varsinkin tulevan koulun henkilökunta oli rakastunut.

Mä oon myös ilonen siitä kuinka kauniisti se käyttäytyy bussissa, ei mitään ongelmia sen kanssa.

Illalla sitten oli toiset treenit, Niihamassa nekin. Rata oli mun mielestä miellyttävä, eikä siinä ollu keinua. Rata mentiin kumpaankin suuntaan, ja varsinkin tokaan suuntaan se suju hyvin. Pääsin hyödytämään vastikään opittua persjättöökin. Hahaa. Treenit oli aika vaatimattomat, mutta ihan mukavat. Taika tuntuu menevän kepit paremmin taputuksen kuin käskyn tahtiin. Loppulämmittely tehtiin kotonapäin metsässä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti